Drodzy Państwo!
Na wstępie pragniemy serdecznie Państwu podziękować za tak liczne oznaki wsparcia i solidarności z Waszej strony w okresie ostatnich kilku tygodni, kiedy to od 13 marca nasz obiekt był z konieczności całkowicie zamknięty.
Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Dziękujemy także za gesty realnego wsparcia w zakresie dla Państwa dostępnym.
Przykłady tych gestów to deklaracje organizacji szkoleń i imprez firmowych; wykup praw do gry, voucherów, i pakietów do zrealizowania “kiedyś”; rezygnacja z pewnych przywilejów; rady co do kroków mogących pomóc w możliwie najmniej dotkliwym przejściu przez obecny trudny czas. Za wszystkie te i wiele innych oznak sympatii i solidarności najserdeczniej dziękujemy.
Wobec postępujących procesów rozluźniania wymogów kwarantanny oraz wyjaśniania się aktualnej sytuacji prawnej obiektów takich jak Gradi Golf & Spa Resort, pragniemy przekazać obecnie zakładany scenariusz stopniowego przywracania naszego obiektu do możliwie normalnego funkcjonowania.
2 maja rusza w maksymalnie dopuszczalnym, czyli wciąż dalece ograniczonym zakresie hotel oraz gastronomia. Zgodnie z naszą obecną wiedzą, usługi noclegowe dopuszczone są jedynie do celów biznesowych/służbowych i tylko takie mogą być, do odwołania, realizowanie w naszym obiekcie; ich realizacja wymaga złożenia oświadczenia przy meldunku oraz wystawienia faktury. Jeśli chodzi o gastronomię, będzie ona póki co dostępna jedynie na wynos.
4 maja ruszają golf i tenis. Mamy nadzieję udostępnić te usługi w możliwie jak najpełniejszym wymiarze, oczywiście z pełnym podporządkowaniem się panującym obostrzeniom sanitarnym. Jeśli chodzi o golf, na pewno otwarte będzie pole 18-dołkowe.
Ponadto, prawdopodobnie otwarte będą też driving, putting, chipping oraz Akademia Gradi (czekamy na wytyczne, które
zapewne będą opracowane przez PZG).
Chcielibyśmy przy tym podkreślić, że nasz obiekt jeszcze przed epidemią został wyposażony w urządzenia do ozonowania powietrza, które zabezpieczają przed licznymi bakteriami i wirusami. Ponadto, w ostatnich tygodniach zaopatrzyliśmy się w wiele dozowników z najskuteczniejszymi dostępnym środkami dezynfekującymi.
Niestety, mimo zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa, w pierwszym okresie przywracania funkcjonowania
Gradi Golf & Spa Resort nie będzie możliwe korzystanie z pałacowego spa (włączając usługi terapeutów czy kosmetyczki),także dla klientów biznesowych.
Wszelkie szczegóły dotyczące naszej działalności w najbliższych dniach oraz możliwości rezerwacji poszczególnych usług uzyskacie Państwo pod następującym adresami:
recepcja@palac-brzezno.pl / 609 270 075
golf@palac-brzezno.pl / 605 905 268
administracja@palac-brzezno.pl / 669 982 949
Jeszcze raz dziękując za wsparcie i solidarność, cieszymy się na Wasze majowe powroty.
Życząc zdrowia i optymizmu,
Zespół Gradi Golf & Spa Resort